Stolt mamma

Jag är nog en av universums stoltaste mammor!! Kan tänka mig att vi är flera som dela den känslan.

Äldsta sonen tog studenten igår. Med diplom och stipendium för förtjänstfullelev,bäst betyg!
Han var så fin (är alltid fin!!) men extra fin igår. Kostym och studentmössa.
Fanns allt en liten tår i ögat då jag såg han springa ut... Det är en mäktig känsla att som förälder (ensamstående till största delen av hans 19åriga liv) stå där o se att han lyckats så bra!! Han är en fighter min son,han har kämpat jädrar i skolan och lagt ner tid på alla läxor och inlämningar! Varit noggrann med alla sina skolarbeten! Bra jobbat Ted!!! Kommer gå bra i framtiden oxo,tvivlar inte en sekunde på det!

Vi var ett gäng nära o kära hos mamma igår och firade hans dag!! Tack alla inblandade och alla som tänkte på Ted på hans stora dag!!
Vi var hos mamma då det var mest praktiskt då hon bor i stan o alla andra (dock inte bror med familj) bor i trakten. Ted skulle sen på kvällen ut i stan och då kunde han göra sig iordning hos mormor och bege sig ut på nattens festligheter. En mycket glad och nöjd son!

Har pratat med honom idag och han mådde bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0