Baka,baka Silviakaka!!

 Inför den stundande studenten!! Studenten själv har önskat ; ) och mamma bakar givetvis!
Har gjort två utifall att en misslyckades...men det gjorde den inte så nu jäklar finns det kaka att äta på fredag!!

Har bakat även en kaka hit på jobbet. Givetvis efter brukarens önskan,en tigerkaka! Den frös jag snabbt in för att slippa nalla på den!!

Har dock bara bakat botten till Silviakakan. Glasyren gör jag imorgon och brer på hemma.
Fast det var ju bra o baka "egen" kaka på jobbet. Jag var ju tvungen o inhandla alla ingredienser (svårt ord...) så vi fick oss en promenad ; )

Nu måste jag kika till kakan i ugnen...
Ha det bäst!
Tjingeling o pöss!

Kommentarer
Postat av: ella

ååh mumms=)

2012-06-07 @ 12:03:33
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0